Service si Garantii
Produsele achizitionate din (de pe) magazinul on-line acconect.ro beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
In cazul in care produsele se defecteaza in perioada de garantie, reparatia se va face doar in reteaua de serviceuri autorizate ale producatorului/distribuitorului.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestuia.
Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul e obligat să facă o sesizare scrisa pe email office@acconect.ro
Definitie:
Garantie comerciala – orice angajament din partea profesionistului sau a unui producator (denumit in continuare garantul) fata de consumator, in plus fata de obligatiile legale prevazute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia legala de conformitate, de a rambursa pretul platit sau de a inlocui, a repara sau a intretine produsele in orice mod, in cazul in care acestea nu corespund specificatiilor sau oricarei altei cerinte din declaratia privind garantia sau din publicitatea relevanta disponibila in momentul sau inaintea incheierii contractului, cerinta care nu este legata de conformitate
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: OUG nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de FAIR ACCONNECT SRL.